miercuri, 23 mai 2012

Cursul de origami

Salut!     
De astazi voi incepe sa tin un Curs de origami. Am initiat acest proiect cand am vazut ca majoritatea blogurilor de origami sunt realizate cu scopul de a arata creatiile si reusitele celor care tin diferite bloguri de origami. Eu am facut ceva tu totul diferit. Va voi arata cum se fac diferite modele ale mele si ale altora.. In fiecare saptamana voi pune cel putin un tutorial realizat de mine cu lucrari in tehnica origami. Nu va voi spune inainte ce va urma sa fac in ziua urmatoare. Vreau sa ramana mereu o surpriza.
Pentru a putea face toate modelele pe care le voi prezenta aveti nevoie de multa rabdare.
Acest curs va dura cateva saptamani sau chiar cateva luni. Depinde de cate modele interesante am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu